Altitud Extrem
Contactar
Transferencies
Parcs d'aventura
Fotos d'Altitud Extrem Actualitat a TS Aventura/Altitud Extrem Vídeos d'Altitud Extrem

Reports

Aqui trobràs, reportatges, articles, noticies, fotografies i d'altres conceptes que creiem que poden ser del teu interès.
Esperem que aquesta pàgina et serveixi per coneixe'ns millor i perque t'informis de qualsevol activitat que poguem realitzar. Podràs trobar també les fotografies més destacades de les nostres activitats.
      Llistat de reports:

Reports a facebook Reports a facebook

A partir d'ara podreu trobar els nous reports en facebook, les fotos a Picassa i els videos a Youtube
06-1-2012

Jornades de seguretat a la muntanya hivernal Jornades de seguretat a la muntanya hivernal

Un any més col.laboració amb el Parc Natural del Cadí-Moixeró hem realitzar les jornades divulgatives sobre seguretat a la muntanya hivernal. Hem tingut la neu justa per poder fer les pràctiques pero s'han pogut fer correctament d'autodetencions i de nivologia i allaus. A finals de febrer comencem els cursos de ...

17-1-2011

Raquetes de neu al Pic de la Mina Raquetes de neu al Pic de la Mina

Tot i que la temporada esta sent escasa en nevades ahir ens va deixar uns quants centimetres. De totes maneres el cap de setmana varem gaudir de molt bones condicions per fer les sortides cap al Pic de la Mina.  Si voleu veure més fotos les teniu a:

10-1-2011

Segway hivernal Segway hivernal

Avui, un dels dies més freds de l'hivern hem sortit amb segway. Hem gaudit de les estones de sol i d'una neu pols pols.. bones vistes i bona companyia.

Si voleu veure més fotos les teniu a:

http://picasaweb.google.com/alti ...

04-12-2010

També som al Facebook També som al Facebook

Després d'uns dies de proves, ja podem dir que estem al Facebook!

Amb el nom de TS Aventura, podreu estar al dia de les nostres sortides, events i fotos.

És un bon moment per visitar-nos i per dir-nos si t'agrada!
TS ...

24-11-2010

Via ferrata de Vallcebre amb IES Alt Berguedà Via ferrata de Vallcebre amb IES Alt Berguedà

Avui hem acompanyat als alumnes de CAFEMN de l'IES Alt Berguedà de Baga a la via ferrata de Vallcebre. Tota una experiencia per a ells i per a nosaltres en que tant l'Edu, com el Didac com jo mateix hem gaudit de la seva companyia. Acaben de començar el curs i se'ls veu molt motivats pels ensenyaments que rebran durant tot aquest anys ...

24-9-2010

Puigmal i Pica d'Estats Puigmal i Pica d'Estats

El dimècres varem tenir sortida amb en Pere, en Viçens i en Felix. Aquests dos darrers companys varem viure juntament amb en Bienve una experiència molt dura aquest estiu tot pujant a la Pica.  Bè el dimècres tot va anar molt bé. Varem fer el Puigmal per una ruta molt solitaria, per la serra de l'es ...

17-9-2010

Estasen al Pedraforca Estasen al Pedraforca

Avui ens hem escapat amb l'amic Ferni a escalar a aquest racó del Pedraforca. Una via clasica, clasica amb l'encant d'una paret nord de 600m. Tot i els dies calurosos que esta fent no ens ha donat el sol fins a la sortida al cim del Calderé. A la tartera molta calor tot i que feia una mica de ventet. Així que si voleu pujar ...

23-8-2010

i més ferrades i més ferrades

L'estiu no para....entre barranc, ferrades, puenting, quads, segways, paintball, tirolines, pedraforcas, picas d'estats i molt més no parem. Aqui teniu unes fotos de la ferrada de Vallcebre.

http://picasaweb.google.es/altitudextrem/FerrataVallcebre ...

11-8-2010

Barranc del Forat Negre ideal per baixar-lo Barranc del Forat Negre ideal per baixar-lo

Aquesta setmana hem acompanyat al grup del Joan al Forat Negre i l'hem trobat en optimes condicions. Molta aigua i salts. Perfecte per aquests dies de calor. Una activitat que podeu combinar amb la via ferrada de Vallcebre, amb el Parc d'Aventura de Saldes i amb moltes més ...

30-7-2010

Barranc de Perles Barranc de Perles

Ahir varem estar a remull. Ja ve de gust amb aquesta calor. Varem acompanyar un grup d'escolars francesos en la seva iniciació al descens de barrancs i per això varem escollir un barranc facilet amb petits salts i tobogants, algunes desgrimpades i un magnific rapel final que ens deixa al riu Perles. L'aigua no era abundant pero si pro ...

21-7-2010

Ascensió al pedraforca Ascensió al pedraforca

Aquest juliol estem gaudint de les pujades al Pedraforca, aquí teniu unes fotos del Felix i els seus amics amb qui varem pujar per la canal del verdet i varem baixar per l'enforcadura. Tot i la previsió de calor forta varem sortir del refugi a les 8 del matí i a la una del mig di ...

19-7-2010

super tirolina a La Molina super tirolina a La Molina

Desprès de molts dies treballant finalment hem acabat la tirolina de 250m de La Molina. Avui durant el curs de formació de monitors de Parc Aventura hem fet les darreres proves i ja esta llesta per entrar en funcionament. Hem d’agrair a tot l’equip d’Altitud Extrem, als companys de TS Ce ...

22-6-2010

Millor temps pel cap de setmana  i tornem als barrancs Millor temps pel cap de setmana i tornem als barrancs

De fet aquests dies les prediccions donen molta pluja però bona part del dia fins i tot es prou assolejada per gaudir de les moltes activitats a la natura que fem. Aquest cap de setmana hem pogut fer segways i activitats als parcs d'aventura sense mullarnos el més minim. Així ara es el moment d'aprofitar els barrancs que bai ...

14-6-2010

Amb l'Aneto  s'acaba  l´esqui de muntanya Amb l'Aneto s'acaba l´esqui de muntanya

Ahir varem donar per tancada la temporada d’esquí de muntanya. Aquest any veien que no sortia cap grup per pujar a l’Aneto no m’he pogut resistir de enfilar-m’hi una vegada més. Així he aprofitat uns dies de descans i família per escapar-nos fins a Benasc. La isoterma de 0 ...

02-6-2010

Encara Esqui de muntanya Encara Esqui de muntanya

Avui hem anat a fer el Pic Negre d'Envalira. Encara hem pogut sortir des del parking amb esquís pero poc a poc s'ha d'anar cap al Pirineu Central. La propera setmana ens aproparem a l'Aneto amb intenció d'anar tancant ja la temporada de neu, pero encara deixarém algunes traces més marcades. Avui el descens per una de ...

23-5-2010

Aquest dissabte Ferrada de Vallcebre Aquest dissabte Ferrada de Vallcebre

Aquest dissabte tornen les condicions per sortir a gaudir d'aquesta activitat. Si us voleu apuntar no dubteu en contactar amb nosaltres. Ferrada ideal per iniciar-se. El seu preu es de 39 euros i us inclou tot el material (casc, talabard i disipador) i uns guants de regal a més de l'assegurança d'accidents.

13-5-2010

Nevada al maig i sortim amb raquetes de neu Nevada al maig i sortim amb raquetes de neu

Darrera nevada de la temporada i deu ni do els cm de neu caiguts. Més de 50cm al cim de la Tossa d'Alp. Així doncs deixem els barrancs per aquesta setamana i aquells que volgueu podreu fer la darrera sortida amb raquets de neu de la temporada. Aquest dissabte i diumenge sortim amb raquetes.
03-5-2010

Ferrata de Vallcebre Ferrata de Vallcebre

Avui hem acompanyat a la Teresa, el Gerard i el Carles a la Ferrada de Vallcebre. La seva primera ferrada i tot i que la boira ens ha acompanyat tot el matí, han gaudit de l'alçada i del recorregut. Al final ens ha sortit una mica el sol i el més important, no ha plogut tal i com s'havia pronosticat tot el cap de setmana. Ai ...

02-5-2010

Mes barrancs Mes barrancs

Avui hem tornat al Forat Negre. Tot i la previsió de mal temps al final ha sortit un dia fantastic i hem pogut aprofitar molt bé el dia. En Jaume i jo (Xavi), hem acompanyat a un grup de Spanish Trails Adventure compost d'americans, holadesos i la seva guia alemanya, Saskia, un grup multinacional. La majoria era la primera vegada q ...

30-4-2010

Ja estan aqui els barrancs Ja estan aqui els barrancs

Amb l’arribada del bon temps comencem la temporada de Barrancs. Aquest divendres varem fer el Forat Negre que es troba en condicions ideals d’aigua i amb els salts de 6,4 i 2m esperant per saltar.

Si voleu veure les fotos del la passada setma ...

26-4-2010

Corredor de la Mitja Lluna a La Tossa d'Alp Corredor de la Mitja Lluna a La Tossa d'Alp

Aprofitant les temperatures, el bon temps i la bona neu, avui ens hem escapat amb en Dídac a fer aquest corredor que en algun lloc per error podreu trobar com a corredor Sinatra. Un corredor curt i elegant que ens ha permès aprofitar el matí per escalar  i esquiar una mica. A les 8 sortíem del pla de Masella, a l ...

20-4-2010

AltitudExtrem-ParcAventura-SegwayPirineu amb La Molina AltitudExtrem-ParcAventura-SegwayPirineu amb La Molina

Del 15 al 18 d’abril hem participat amb la Molina al Salo Internacional del Turisme de Catalunya. Més de 500 persones han pogut provar el nostre circuit de fustes per al Segway en la instal·lació que va muntar l’Estació d’Esquí de La Molina i de ben segur que molts d&rsqu ...

20-4-2010

Pedraforca amb esquis de muntanya Pedraforca amb esquis de muntanya

Una de les raons que em van portar a fer de guia es que m'encanta repetir recorreguts, fer-los meus i si es dona el cas fer-los descobrir als altres. Doncs el dijous passat vaig poder repetir el Pedraforca amb esquís amb en David i en Dídac. Les condicions ahir no eren dolentes tot i que dimarts i dimecres dev ...

19-3-2010

Condicions ideals per raquetes de neu Condicions ideals per raquetes de neu

Aquest cap de setmana tindrem de les millors condicions per fer raquetes de neu tant a la Molina, a Saldes com als altres indrets que tenim sortides programades. Si vols més informació la trobaràs a

11-3-2010

Urus-Tossa d'Alp amb esquís Urus-Tossa d'Alp amb esquís

Una vegada més aprofitem la nevada de dilluns per fer aquest itinerari de 1300m de desnivell a la Cerdanya. Varem estar unes 6 hores per pujar degut a la enorme traça que haviem d'obrir. Un gran esforç que es va veure compensat a la baixada. Podeu veure més fotos a:

http://picasaweb.google.es/altitudextrem ...

10-3-2010

Cursos d'iniciació a l'alta i a la mitja muntanya Cursos d'iniciació a l'alta i a la mitja muntanya

Una vegada més obrim els cursos d'iniciació a l'alta i a la mitja muntanya que començaran la propera setmana. L'objectiu d’ambos cursos es millorar la qualitat y la seguretat de la nostra pràctica esportiva a la muntanya tant sigui amb o sense neu. Son dos cursos molt complerts ...

11-2-2010

Escalada en gel a Bielsa Escalada en gel a Bielsa

Aquest dos dies hem escalat per Bielsa, en concret a la vall de Barrosa i a la de Trigonero. Dos dies en que hem trobat les cascades en bones condicions i hem pogut gaudir de la companyia de l'Oscar.

Teniu més fotos a:

http://picasaweb.google.es/alt ...

28-1-2010

Curs d'esqui de muntanya Curs d'esqui de muntanya

Aquest cap de setmana hem anat al Pic de Pedrons amb en David i el Jose Luís en el segon dia del curs d'iniciació a l'esquí de muntanya. Un dia tapat pero que ens ha permès gaudir d'alguna vista. Finalment una nevada suau ens ha servit de cloenda.

Podeu veure les fotos a:
< ...

24-1-2010

Jornades sobre seguretat a la muntanya hivernal Jornades sobre seguretat a la muntanya hivernal

Aquest cap de setmana hem realitzat les Jornades Divulgatives sobre Seguretat a la Muntanya Hivernal. Un any més les jornades han estat un èxit de participació i ens ha permès donar les claus per millorar la formació de cara a la autoprotecció davant dels perills de les activitats d ...

18-1-2010

Sortida a la neu amb el CEIP de Baga Sortida a la neu amb el CEIP de Baga

Ahir varem canviar el xip i varem acompanyar als peques de Baga a gaudir de la neu. En un dia radiant hem compartit amb ells la realització d'un igloo rus, uns quants ninots de neu i el parc d'aventura. Veient-los a ells entenem l'atracció que te la neu pels que treballem a Altitud Extrem i es que ens resistim a deixar aquesta part ...

16-1-2010

Travessa de la Molina amb raquetes Travessa de la Molina amb raquetes

Avui hem acompanyat a Gemma, Jordi, Sira i  Albert en la travessa de la Molina. Sortint d'Alabaus fins a Costa Rasa, d'alla a Cap. de ...

14-1-2010

Escalada en gel al Forat Negre Escalada en gel al Forat Negre

El fred que s'ha deixat notar aquests dies ens ha servit per veure com s'anava formant gel al Barranc del Forat Negre. Un barranc que fem sovint en primavera i estiu amb neoprè gaudint de l'aigua freda i que avui hem pogut gaudir amb l'aigua congelada. Tot i ...

13-1-2010

Escalada en gel al Pedraforca Escalada en gel al Pedraforca

Avui ens hem escapat al Pedraforca per escalar en gel. Molt justet de l'element però hem pogut pujar il·lusions d'hivern i la Columna del Verdet. Si segueixen aquestes temperatures baixes podrem continuar els propers dies. De moment ja ens hem mirat el Barranc del Forat Negre per dema. ...

12-1-2010

Reis amb neu Reis amb neu

Els Reis ens han canviat el panorama, per fi arriba la neu. Ja hem pogut pujar al Puigmal amb esquís i fer un curs d’iniciació d’esquí de muntanya al Puigllançada. També hem pogut fer raquetes de neu, però tot això molt justet de neu. Ara sembla que el cel ser&agr ...

07-1-2010

Poqueta neu pero encara s'hi fa Poqueta neu pero encara s'hi fa

Estem justets de neu pero encar podem testar-la amb els segways. També la veiem des dels parcs d'aventura els quals estan oberts. Per als mes atrevits estem fent puenting i vies ferrates. Per raquetes de neu molt justets de neu pero la podem tastar. En fi que a veure si torna el mal-bon temps i cau una bona nevada.

06-12-2009

A l'espera de la neu A l'espera de la neu

Seguim a l'espera de la neu, pero l'aventura no para.  El proper cap de setmana tenim programat:

Dissabte: puenting al matí
                   Ruta amb Segway a la tarda
Diumenge: Via Ferrata al mat&ia ...

26-11-2009

Festa dels supers amb La Molina Festa dels supers amb La Molina

El cap de setmana varem estar amb La Molina a la festa dels Supers de TV3. Més de 1500 supers van provar els Segways en circuit de fustes i ja estan preparats per sortir a la aventura per l’entorn de La Molina.

21-10-2009

Activitats pel pont del Pilar Activitats pel pont del Pilar

Aquest pont vine a tancar la temporada de barrancs amb nosaltres i també a fer moltes altres activitats:

Dissabte 10 octubre
Mati Barranc del forat negre
Tarda puenting (aqui teniu el video d'uns valents )http://www.youtube.com/watch?v ...

06-10-2009

Pont de la Mercè Pont de la Mercè

Per aquest pont tenim preparades moltes activitats i a més dijous i divendres obrirem els parcs d'aventura per als nostres aventurers.

Dijous 24: Descens del Llech (últim de la temporada)
Divendres 25: Via Ferrada de Vallcebre
Dissabte 26: Descens del Forat negre i Via Ferrada
Diumenge 27: Ascen ...

22-9-2009

Les activitats no paren!!! Les activitats no paren!!!

No parem mai!!! Aquesta setmana i les que venen seguim amb el mateix ritme d’activitats de sempre.
A diari estem fent el barranc del Forat Negre a Vallcebre, també el ponting des del pont de Saldes i la via ferrada de les Roques d’Empalomar.

Pedraforca, un cim amb encant! Pedraforca, un cim amb encant!

Aquests dies d’agost pugem a buscar la fresca a 2507m d’alçada. El cim del Pedraforca ens depara una ascensió excepcional per la cresta del Verdet ...

06-8-2009

Amb tanta calor, els barrancs són el millor Amb tanta calor, els barrancs són el millor

Aquesta setmana hem anat al barranc del Forat Negre gairebé a diari, amb aquesta calor és la millor opció per refrescar-se i ...

24-7-2009

El barranc del Llech en condicions ideals El barranc del Llech en condicions ideals

Aquest cap de setmana, els nostres guies de barrancs, l’Edu i en Didac han estat portant grups al barranc del llech i tots coincideixen en les bones condicions en què es troba. Ideal per a persones ja iniciades o que ja hagin fet un barranc amb nosaltres, val la pena d’aprofi ...

19-7-2009

Contra la calor... BARRANCS Contra la calor... BARRANCS

Des del divendres que ens estem fent passar el calor de la forma més divertida que coneixem... fent barrancs!!! Emoció, diversió i remullades són la millor forma de convatra la calor i l'aburriment! T'ESPEREM!
http://picasaweb.google.es/ ...

13-6-2009

AE participa en el cens de Perdiu Blanca AE participa en el cens de Perdiu Blanca

Tal i com ja vam fer la passada tardor amb el cens de gall fer al Ripollès, els guies d’Altitud Extrem treballem conjuntament amb el Consorci forestal del Ripollès i el Departament de Medi Ambient i Habitatge, per fer el cens de la Perdiu Blanca, l’ocell més alpí que tenim per les nostres ...

05-6-2009

Cap de setmana de ponting, barrancs i Pedra Cap de setmana de ponting, barrancs i Pedra

Aprofitem el bon temps!!!
Dissabte al matí a saltar des del pont de Saldes (places lliures).
Dissabte a la tarda a baixar pel barranc del forat negre (places lliures).
Diumenge barranc del forat negre (places lliures).
Diumenge Ascensió al Pedraforca pel Verdet (complert).

28-5-2009

Cap de setmana excel·lent pels barrancs i la ferrada Cap de setmana excel·lent pels barrancs i la ferrada

El bon temps d'aquest cap de setmana ens ha fet disfrutar al màxim de les activitats que teniem programades, especialment dels barrancs que vam fer tant el dissabte com el diumenge.  l'abundant aigua que baixava pel Forat Negre ens va fer disfruta d'allò més!
Per veure les fotos:

17-5-2009

Cap de setmana de barrancs, ferrates i ponting Cap de setmana de barrancs, ferrates i ponting

Amb el bon temps les propostes pels caps de setmana són més que interessants. El dissabte pel matí descens de barrancs. El mateix dissabte a la tarda, la via ferrata de les roques d’empalomar. El diumenge tornem cap a fer barrancs i acabem la jornada muntant un ponting al pont de Saldes. A quantes ...

13-5-2009

Encara molta neu Encara molta neu

Aquest cap de setmana encara varem sortir amb raquetes per Rasos de Peguera amb molta neu. Les darreres petjades amb raquetes als Rasos, però més cap al nord encara podrem fer sortides durant tot el mes de maig. Igualment ara es l’època ideal per a l’esqui de muntanya o bé per comen&c ...

04-5-2009

Bogeria pel pont del 1 de maig Bogeria pel pont del 1 de maig

Quina primavera neu, aigua i per fi sol i bon temps. Així les coses us proposem un pont variat en activitats per a tots els gustos.

Divendres 1 –  Matí : Raquetes de neu a Rasos de Peguera i Puigllançada

Via Ferrada de Centelles Via Ferrada de Centelles

El passat cap de setmana, tot i la previsió de mal temps varem poder aprofitar el dissabte. Entre d’altres activitats aquí teniu unes fotos de la Via Ferrada de Centelles que varem fer amb en Lluís i la Noelia.

28-4-2009

Ja ha passat setmana santa Ja ha passat setmana santa

Doncs si, tot i el temps hem pogut fer parc d'aventura, ferrata, ponting i tot el programat encara que una mica bojos amb el temps. Però el millor ha estat avui en que en un dia excel&mid ...

13-4-2009

Esquí de muntanya: objetiu Aneto Esquí de muntanya: objetiu Aneto

Aprofitant la gran quantitat de neu i les ganes d'esquiar fem aquest curs d'esquí de muntanya amb l'objectiu d'acostar a tots aquells que gaudiu de l'esquí alpí a una de les millors baixades dels Pirineus i la muntanya més alta. Els grups son reduï ...

08-4-2009

Tens un munt d’activitats per fer amb nosaltres!!! Tens un munt d’activitats per fer amb nosaltres!!!

Per aquest dies de Setmana Santa hem preparat un munt d’activitats perquè la puguis aprofitar al màxim. Tots els dies fem VIES FERRATES, EXCURSIONS AMB RAQUETES DE NEU, ESQUÍ DE MUNTANYA, ASCENSIONS... i pels més atrevits PONTING. Apart de l’activitat dels Parcs d’aventura de Borred& ...

07-4-2009

Ascensió hivernal a Pedraforca Ascensió hivernal a Pedraforca

Aquest dissabte vam pujar al Pedraforca per la ruta del verdet, la seva cara nord. La neu de la cresta i l’espectacularitat de la ruta va fer de l’ascensió una veritable aventura plena d’encant i ideal per a familiarirzar-se amb els grampons i piolet i el terreny mixte. MOLT RECOMENABLE!!! ...

07-4-2009

Neu, sol i bon temps. Que més es pot demanar? Neu, sol i bon temps. Que més es pot demanar?

Aquesta setmana santa promet. De moment la previsió es de sol i bon temps i amb la quantitat de neu que tenim podrem gaudir d’allò més. Per al proper diumenge tenim programada una sortida amb raquetes de neu d'iniciació al Puigl ...

02-4-2009

Esquí de Muntanya i raquetes pel cap de setmana primave Esquí de Muntanya i raquetes pel cap de setmana primave

Aquest cap de setmana s’ha d’aprofitar que les previsions del temps són excel·lents per a descobrir tant l’esquí de muntanya com les raquetes de neu. Un proposem dues excursions a dues Toses, la Tosa de Das pel dissabte i la Tosa d’Alp pel diumenge. Tan amb esquís com amb raque ...

17-3-2009

Amb el bon temps es disparen les activitats Amb el bon temps es disparen les activitats

Aquest cap de setmana no hem parat, dissabte raquetes de neu al Petit Pic Peric sortint de l'estany de les Bulloses. Molta neu i molta calor també, però no prou per impedir travessar l ...

16-3-2009

Altitud Extrem al Niu de l'Aliga amb Temps de Neu Altitud Extrem al Niu de l'Aliga amb Temps de Neu

El passat dimecres varem acompanyar, amb motiu de la copa del mon de Snowboard a La Molina,  als amics de Temps de Neu amb esquís de muntanya fins al Refugi de

13-3-2009

Cap de setmana de neu i bon temps Cap de setmana de neu i bon temps

Aquests cap de setmana gaudirem d'un temps primaveral que farà d'allò més agradables les sortides amb raquetes. De moment tenim programades les seguents sortides.

Dissabte 14 - Les Bulloses
Diumenge 15- Puigllançada

Igualment farem sortides de descoberta dels del parc d'aventura de ...

11-3-2009

Dia esplèndid per la ferrata de Vallcebre Dia esplèndid per la ferrata de Vallcebre

Diumenge a la tarda va ser un dia fantàstic de sol i sense cap núvol. Ideal per la sortida que teníem programada, la via veure el reportatje complert
09-3-2009

Als Rasos de Peguera arrecerats del vent Als Rasos de Peguera arrecerats del vent

Aquest cap de setmana vàrem fer varies sortides d’iniciació amb raquetes tant a la Molina com a Rasos de Peguera. Malgrat el fort vent que bufava especialment als Rasos ens vàrem poder protegir molt bé d’aquest gràcies a l’itinerari que transcorria totalment per dins el bosc i ...

09-3-2009

Curs internacional de socorrisme, seguretat, medicina i Curs internacional de socorrisme, seguretat, medicina i

Aquest divendres 6 hem participat en aquest curs internacional de reconegut prestigi i que ens ajuda a reciclar-nos per poder oferir millor qualitat i seguretat a les nostres sortides. Tot i la previsió de forts vents varem poder realitzar totes les pràctiques.

Si voleu veure més fotos i videos les teniu a:

07-3-2009

Raquetes, esqui de muntanya...i sempre el Pedraforca Raquetes, esqui de muntanya...i sempre el Pedraforca

Gran cap de setmana d'activitats. Ahir al Puigllançada, avui a Rasos de Peguera i al Pedraforca. Bon temps i bona neu, que més es pot demanar?

Si voleu veure més fotos les teniu a :

...

22-2-2009

V jornades divulgatives:seguretat a la muntanya hiverna V jornades divulgatives:seguretat a la muntanya hiverna

El passat cap de setmana varem realitzar per cinquè any les Jornades divulgatives sobre seguretat a la muntanya hivernal, organitzades pel Parc Natural del Cadí-Moixeró i l’Associació Pedraforca Actiu, amb la intenció de que totes aquelles persones que gaudeixen d’aquest parc natural a l’est ...

17-2-2009

Urús-Tosa digital Urús-Tosa digital

L'altre dia un client em va passar una foto de google earth desprès de baixar de la Tosa d'Alp a Urús i em va fer adonar-me de que em calia una posada a punt. Així que li he tret la pols al GPS i avui he tornat a l'escenari del crim. He gravat el track de pujar i baixar per un itinerari diferent al del altre dia i a veure ...

10-2-2009

Descobrint el bosc subalpí amb raquetes Descobrint el bosc subalpí amb raquetes

Aquest diumenge i dins les sortides del Parc Natural Cadí-Moixeró, varem fer un recorregut amb raquetes per descobrir tots els en ...

10-2-2009

Neu com mai a Ensija Neu com mai a Ensija

Avui hem estat a la serra d’Ensija i l’he trobat com mai. Neu a dojo i en excel.lents condicions, un metre de mitjana i en alguns llocs més de dos metres. Ideal per fer la volta de Llobateres a on amb l’Albert, la Mónica, el Paco, l’Isma, el Pedro i el Cesar ens ho hem passat d’alló més ...

07-2-2009

Aquest cap de setmana a tope amb les raquetes Aquest cap de setmana a tope amb les raquetes

La neu que ha caigut aquests dies fa que les condicions per surtir amb raquetes siguin immillorables. Descobriu la neu pols i disfruteu dels paratges espectacularment nevats.

Dissabte sortim a:
La Molina sortida iniciació ...

05-2-2009

Avui de recerca per la muntanya Avui de recerca per la muntanya

Avui hem sortit a la muntanya però no per plaer. Ahir ens vam assabentar que un noi de 23 anys s'havia perdut a l'estació d'esquí de la Molina, on treballem habitualment. Avui hem participat en les tasques de recerca que finalment han tingut èxit i després de gairebé 24 h desapa ...

03-2-2009

Al mal temps bona cara Al mal temps bona cara

Malgrat les condicions adverses d’aquest diumenge, vam poder sortit amb les raquetes per fer la travessa de La Molina. Sortint des de l’extrem més oriental, els Alabaus, fins al Parc d’aventura a l’altre extrem. El recorregut, majoritàriament per dins del bosc, estava molt resguardat del ven ...

02-2-2009

Amb raquetes i seguint la Pirena Amb raquetes i seguint la Pirena

Aquest dissabte vam fer la sortida d’iniciació amb raquetes tot seguint el que va ser la darrera etapa de la cursa amb trineus de gossos de la Pirena. Sortint des de l’aparcament de Roc Blanc, vam pujar seguint el recorregut de la Pirena fins als Alabaus per retornar pel corriol fins al Roc Blanc.

Nit de lluna amb raquetes de neu Nit de lluna amb raquetes de neu

Aquest divendres dia 16 sortim de nit. A les 16:30 agafem l'últim telecabina que puja cap a la Tossa d'Alp a on acabem d'arribar en 45' amb raquetes de neu. Allà veurem la posta de sol i desprès soparem una fondue com marca la tradició de l'alta muntanya. Tot havent sopat ens posarem les raquetes per baixar ja amb la llu ...

15-1-2009

Tossa d'Alp-Urus esquiada de record Tossa d'Alp-Urus esquiada de record

Doncs si, ahir ens va trucar en Alex per acompanyarlo en aquest descens i no ens ho varem pensar gaire. Varem anar al vespre a veure com estaba la neu a l'arribada i avui amb en Marc, Albert i Martí hem fet aquesta baixada de Record a la Cerdanya.
Mes fotos a:
...

13-1-2009

Curs d'esqui de muntanya Curs d'esqui de muntanya

Aquest cap de setmana hem realitzat un curs bàsic d'esquí de muntanya. El dissabte varem anar al Puigllançada i avui al Pic de Pedrons. Com a resum deixar constància de les bones condicions del temps i de la neu.

Durant tot l'hivern anirem fent aquests cursos de dos dies de durada.

Si vol ...

11-1-2009

Visca el reis: Pedraforca amb esquis, raquetes nocturna Visca el reis: Pedraforca amb esquis, raquetes nocturna

Els reis han estat generosos i ens han portat 20cm més de neu fresca. Aquest es el coctel que tenim preparat per al cap de setmana.
Dissabte i Diumente: inciació a l'esquí de muntanya
Dissabte nit: Raquetes nocturna amb sopar a 2500m
Diumenge: Pedraforca amb esqui de muntanya.

A gaudir... ...

07-1-2009

Sortides de Descoberta amb Raquetes Sortides de Descoberta amb Raquetes

Les sortides de descoberta amb raquetes de neu han estat un èxit a La Molina. Aqui teniu unes fotos de la Dolors, l’Elisa i els Arturs fent la volta al llac de la Molina.

06-1-2009

Via ferrada de Vallcebre Via ferrada de Vallcebre

El dia 4 varem fer la via ferrada de Vallcebre en un dia fred però solejat, amb els amics de Ludicum. Amb la nevada que esta caient ara fins d’aquí a unes setmanes no podrem tornar a la roca però aprofitarem per sortir amb les raquetes de ...

06-1-2009

Neu perfecte per esqui de muntanya Neu perfecte per esqui de muntanya

Ahir dia 3 de gener varem pujar al Puigmal amb esquis de muntanya i varem gaudir d'un descens amb neu pols perfecte per deixar les nostres traçes ben marcades.

Podeu veure més fotos a:

http://picasaweb.google.es/altitudextrem/Puigmal3109#< ...

04-1-2009

Puigllançada amb raquetes Puigllançada amb raquetes

El 2 de gener varem sortir amb raquetes fins a prop del cim del Puigllançada. Una excursió d'iniciació en la que vam trobar bona neu i un dia fred però bó.

Podeu veure més fotos a:

http://picasaweb.google.es/ ...

04-1-2009

Hem obert l'any al Pedraforca Hem obert l'any al Pedraforca

Primer dia de l'any i primera sortida d'esquí de muntanya al Pedrafoca. Aprofitant les bones condicions de neu hem pogut baixar la tartera des del cim amb una neu encara no transformada pero esquiable.

Podeu veure més fotos en:

http://pi ...

01-1-2009

Bon Any 2009 Bon Any 2009

Avui ens hem despedit de l'any fent esqui de muntanya al Taga i raquetes de neu a La Molina. Us desitjem un bon any 2009 ple de felicitat i també de neu.

Més fotos del Taga en:

http://picasaweb.google.es/altitudextrem/TAG ...

31-12-2008

Condicions excel.lents per les Raquetes de Neu Condicions excel.lents per les Raquetes de Neu

Avui hem sortit per Rasos de Peguera, una ruta d’iniciació en la que hem gaudit de la neu més que abundant. Fins a 70cm de neu fr ...

29-12-2008

Bon Nadal Bon Nadal

24-12-2008

Sortida amb el Parc Natural del Cadí-Moixeró Sortida amb el Parc Natural del Cadí-Moixeró

Aquest passat diumenge dia 21 conjuntament amb el Parc varem tornar a agafar les raquetes, aquest cop per anar a descobrir el bosc d’alta muntanya hivernal. La sortida va ser per la ruta del trencapinyes, a la zona de coll de pal, el dia va ser esplèndid i les 18 persones que formaven el grup ens ho varem passar d&r ...

23-12-2008

Excursió amb raquetes al Puigllançada dia 13-12-08 Excursió amb raquetes al Puigllançada dia 13-12-08

Aquest dissabte la sortida amb raquetes la vàrem fer al cim del Puigllançada, sortint des de l'aparcament dels Alabaus evitant així el caos generat per la celebració de la Copa del món a l'estació de la Molina, la pujada inicial va servir per fer passar el fred fins a arribar a la carena on el fort vent ...

19-12-2008

ja ha passat el pont de la constitució ja ha passat el pont de la constitució

Doncs si, un pont menys però ple d’activitats. A més el divendres passat varem sortir a la Vanguardia i això ha fet que més persones ens hagin conegut i hagin vingut a gaudir de les activitats. Raquetes de neu i el Barranc d’aigües termals han estat les estrelles, tot i que l’ai ...

08-12-2008

Pont de la Purissima Pont de la Purissima

Aquest pont podràs gaudiràs amb nosaltres d’activitats com:

Raquetes de neu
Esqui de muntanya
Barranc d’aigües termals
Vies fer ...

01-12-2008

Curs d'alpinsme iniciació hivernal al Pedraforca Curs d'alpinsme iniciació hivernal al Pedraforca

Aquest dijous dia 27 dins el curs d'iniciació a l'alpinisme, amb en Carles, hem pujat al Pedraforca (2497m), les condicions, no cal ni dir-ho, plenament hivernals. Hem pujat pel camí normal del coll del verdet. Poc abans d'enfilar el coll ja ens ha calgut calçar els grampons, tot i que l ...

27-11-2008

Excel.lents condicions de neu i meteorologia Excel.lents condicions de neu i meteorologia

Aquest cap de setmana hem gaudit d’excel·lents condicions de neu per les sortides de raquetes de neu i d’esquí de muntanya. De moment aquests condicions es mantenen i el proper cap de setmana esperem poder gaudir de les mateixes condicions. Podeu veure més fotos i ...

17-11-2008

Inici de temporada d'esqui de muntanya Inici de temporada d'esqui de muntanya

Ahir varem realitzar la primera sortida d’esquí de muntanya de la temporada, fins a la Tossa d'Alp. Això ens dona peu a proposar-vos els cursos d’iniciació a l’esquí de muntanya d’un cap de setmana de durada i que realitzarem tots els cap de setmana de Novembre a l& ...

05-11-2008

S’obre la temporada de sortides de raquetes de neu. S’obre la temporada de sortides de raquetes de neu.

Aprofitant l’arribada de la neu, des de l’1 de novembre començarem les sortides amb raquetes de neu. Tots els caps de setmana estarem oberts de

31-10-2008

Activitats dels tres mils fins al 21 d'octubre Activitats dels tres mils fins al 21 d'octubre

Des de que varem començar el 9 d'octubre, ja hem pujat 40 tres mils dels 129 principals. El ritme ha estat bo i hem gaudit de bon temps. Hem fet activitat 9 dies i 4 hem estat parats pel mal temps, però aquest mal temps porta aigua i no neu així que encara esperem que surti el sol per pod ...

21-10-2008

Els tres mils del Pirineu Els tres mils del Pirineu

No sé què tenen les llistes ni les fites, però si més no, tenen un poder d’atracció i de motivació externa a nosaltres mateixos. El cas és que aquest més d'octubre aprofitem, l' Edu i en Xavi, la baixada de feina que porta la tardor per fe vacances ...

18-10-2008

Curs de socorrisme,seguretat i medicina de muntanya Curs de socorrisme,seguretat i medicina de muntanya

Els dies 2,3 i 4 d’octubre hem participat en el Curs intensiu de socorrisme, seguretat i medicina de muntanya (http://www.hospitalpuigcerda.com/curs-muntanya ) organitzat per l’Hospital de Puigcer ...

04-10-2008

Cap de setmana vertical Cap de setmana vertical

El proper cap de setmana podràs gaudir “a tope” de la verticalitat.

Dissabte matí:
Descens del Forat Negre – 46 euros
Dissabte tarda:
Via ferrada de Vall ...

21-9-2008

El darrer llech de la temporada El darrer llech de la temporada

Aquest dissabte anem a fer el darrer Llech de la temporada. De moment som 4 i ens queden 4 places. Encara us podeu apuntar, si esetu interesats ens podeu trucar al 616 55 40 39.

19-9-2008

Sortida d'altitudextrem-parcaventura Sortida d'altitudextrem-parcaventura

Aquesta vegada no parlem del que fem amb vosaltres sinó del que fem nosaltres i es que com cada any al final de la temporada d’estiu ens reunim tots els que formem part d’aquesta aventura que es diu altitudextrem-parcaventura i ens anem a fer alg ...

16-9-2008

Activitats del pont Activitats del pont

Tot i les previsions del temps que es van complir parcialment, hem pogut gaudir d’un pont ple d’activitats. El dissabte 13 varem pujar al Pedraforca uns al Pollegó superior i uns altres al pollegó inferior. Podeu veure més fotos a

16-9-2008

Altitud Extrem S.l.l. Plaça Pista Llarga Local 7, La Molina 17537   nif: B62614201

Predicció d'allaus Predicció d'allaus
Predicció meteorològica
Predicció d'avui

PARTNERS TS Aventura Parc Aventura La Molina Parc ARVA La Molina AKU acna Universitat Autònoma de Barcelona Univers - Universitat Politècnica de Catalunya Parc Natural del Cadí-Moixeró